American Disposal Services Residential Waste Collection Reviews

1.0
(10 reviews)
Product or Service Quality
Value for money
Price Affordability
Horrible service, still waiting for over two weeks to have my trash picked up, we've called and spoke to their "Customer Service" person Jessica, after two weeks she was still unable to resolve our trash pick up, everyday we hear "oh we'll come pick it up" if we can't get the driver out I'll send a supervisor, we're still waiting.we are a disabled elderly couple that Is forces to take our trash out everyday and bring it back everyday for over...
Read more
Anonymous

Anonymous Our trash has not been picked up in 2 weeks. When we call they give us no reason as to what the problem is and only offer a $2 credit. I've only been a client with American Di...

I am writing this email because I am extremely upset that a miss pickup on your part has resulted in me having to keep the trash until next week. I spoke to one of your customer service personnel that informed me that it might have been a new driver or it was overlook because it was a Robertson Sanitation container. The reason the response is not acceptable because you all acquire Robertson Sanitation and if your training of a new driver could...
Read more
Anonymous

Anonymous We apologize for the missed service you experienced. Our Customer Service Supervisor, Jessica Hartsell, would be happy to assist you further. She may be reached at 571-292-551...

We received a letter on September 11 th 2015 requesting to close your account, and the quarterly payment made was returned. We closed the account, however due to the account being canceled after the 3 business days of signing the contract the account has been charged for the one year service agreement. If you have any further questions or concerns please feel free to contact our office at 678-720- 0500. We are open Monday through Friday from 8am to 4:30pm. Kind regards, Kylie ext 276 Customer Service American Disposal Services...
Read more
Anonymous

Anonymous No, this issue was not resolved
I filed a complain with BBB they never replied to BBB
I have now filed a complain with FTC.

Anonymous

Anonymous I did talk to Customer Service
Even though my check was return i am still responsible for the bill
even though no service was rendered
comment is listed in this re...